Oldal kiválasztása

Segítség – GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

Webáruház 

 

Hogy tudok a  webáruházba regisztrálni? 

Hogyan tudok RENDELNI a webáruházban?

Vásárolhatok regisztráció nélkül is?

Webáruházunkban kizárólag regisztráció után van mód rendelést leadni. Kérjük, mielőtt a kívánt termékeket kosarába teszi indítsa el a regisztrációs folyamatot ITT!

 Hol tudom megnézni a weboldalon kiválasztott terméke(ke)t?

Cégünk jelenleg webes értékesítéssel foglalkozik. A kínált termékeink dobozban csomagolva, bútoraink lapra szerelve raktárunkban. Amennyiben egy-egy termékről további kérdése merül fel kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@alicia.hu címen, vagy a +36-1-445-1000 telefonszámon.

Hol lehet személyesen átvenni a megrendelésemet?

Megrendeléseit személyesen is átveheti irodánkban, melynek címe: Budapest, 1047. Liszt Ferenc utca 6/c. Megrendeléseit személyes átvételi módban kizárólag előre utalás után van módunk teljesíteni, megértését köszönjük!

A megrendelésemet hány nap alatt kapom kézhez?

Webáruházunk maximum 20 nap alatt vállalja rendelések teljesítését. Ez az idő rövidülhet amennyiben raktárkészleten van az Ön által kiválasztott termék. Rendelése után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztatást nyújtson a várható szállítási időről.

Milyen bankszámlaszámra fizethetem be a megrendelt terméke(i)m ellenértéké? 

Bankszámlaszám: 10701128-66960128-51100005 CIB Bank Zrt.

Miből tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?

Megrendelésed elküldése után rendszerünk egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában perceken belül megérkezik.

Miből tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?

E-mailban jelezzük feléd a csomagod átadását Futárszolgálatunk munkatárásnak.
Termékeinket agy Egykettő Futárszolgálat 1-3 munkanapon belül, vagy a MPL (Magyar Posta Logisztika) viszi el otthonába.

Hogyan tudok elállni vásárlásomtól?

Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat vásárlási szándékától.  Ez esetben azonban köteles a terméket az Eladónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (visszaszállítási költség). Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a Megrendelő által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.)

Mennyibe fog kerülni a kiszállítási díj?

A csomagküldés díja a küldemény súlyától változó, melyet megrendeléskor rendszerünk a termék súlya szerint azonosít.
Több termék esetén a termékek súlyát rendszerünk összegzi, majd a szállítási költség az összsúly függvényében kerül elszámolásra.

 

Szállítással kapcsolatos bővebbinformációt ITT olvashat!

Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

Fizetési módjainkat ITT érheti el!

Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőségem?

A módosításokkal kérjük küldjön egy e-mailt az ugyfelszolgalat@alicia.hu e-mailcímre és mi igyekszünk a változtatásokat megoldani.

Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?

E-mailben az ugyfelszolgalat@alicia.hu  email címen. Telefonos lemondást sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Hol tudok érdeklődni a csomagom után?

E-mailben az ugyfelszolgalat@alicia.hu  e-mail címen vagy  a +36-1-445-1000-es telefonszámon hétköznapokon, munkaidőben 08:00-16:00 között. Email megkeresésére a hét bármely napján 12 órán belül válaszolunk!

Külföldre vállalnak házhozszállítást?

Kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál email-ben az ugyfelszolgalat@alicia.hu címen.